torsdag 10 maj 2007

Kritik om bloggandet

Vi har fatt kritik for att bloggandet och, framforallt, kommenterandet ar slott..
http://livonne.bloggspace.se/
Bra att ni reagerar nar ni inte ar nojda. Visst har Livonne en poang med att detta och fundera pa tills mandag hur ni sjalva ser pa saken och, framforallt, hur vi ska fa det battre. Vi tar sjalva pa oss skuld naturligtvis och lovar bli flitigare i kommenterandet.. Jag kommenterade Livonne och "skyllde pa" maj manad och hur mycket annat som hander i skolans varld da men kanske ar det bara en dalig bortforklaring..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl alltid trevligt att få respons på det man skriver, antingen läsaren håller med eller opponerar sig :)

ninniee sa...

Som nybörjarbloggare tror jag det måste få ta lite tid innan jag kommer igång, både med att blogga själv och att kommentera andras bloggar. Det är många steg att ta sig igenom innan det flyter på och jag är säker på hur jag ska göra, var och vad jag ska skriva. Men vänta och se, sakta men säkert kommer jag igång med detta.

Unknown sa...

Det tar en hel del tid om man ska gå igenom alla deltagares bloggar. Om man vill kan man använda RSS-funktionen för att få ett meddelande när någon blogg är uppdaterad. Så gör jag på Framtidspedagog- bloggen.